Press "Enter" to skip to content

Små skridt

Vi kender alle til ordsproget “mange bække små gør en stor å”, og det, har vi fundet ud af, også gælder for medarbejdertilfredshed. Det er lettere at holde medarbejderne glade, når der er mange små ting i hverdagen, som gør dem glade, får arbejdet til at glide bedre og sikrer, at vi altid er klar på nye udfordringer og er omstillingsparate.

Et stykke frugt for eksempel

Jeg havde undersøgt markedet for firmafrugt meget grundigt, og der var til sidst ikke nogen tvivl, for der var et firma, som stod klart som dem, der var bedst. De havde det største udvalg af både tørret og frisk frugt, en stor tilfredshed blandt deres nuværende kunder, og deres pris var meget konkurrencedygtig.

Vi fik sammen med deres meget kompetente kundeservice sammensat den frugtkasse med tørret og frisk frugt, som ville passe os bedst, og så var der kun at se, om de kunne levere så flot, som det de sagde, de kunne, og om de kunne holde leveringstider og altid sikre, det hele ville være på plads.

Vi er meget tilfredse

Det kunne de. Alt, som de har leveret, siden vi indgik aftalen, har været i topklasse, og der er en ekstremt høj tilfredshed blandt vores medarbejdere, så vi er meget tilfredse med ordningen, og vi er også meget tilfredse med, hvor præcise leveringerne er. Det er jo lige før, at de, der kommer med vores frugt, er mere stabile end Jens Olsens verdensur.

Vi har faktisk anbefalet firmaet til en samarbejdspartner, og de har fået den samme fantastiske behandling, så vi ved, at det ikke en enlig svale, at vi har fået alt det, som vi kunne forestille os og lidt til. Nej, det er den generelle høje service, de holder, og som sikrer, at de altid giver deres kunder kvalitet og en service, som mange af os andre kan lære meget af.